Post Top Ad

Disclaimer From Misy Nelly


Ini adalah blog peribadi. Semua pendapat yang dinyatakan di sini adalah dari MN sendiri dan bukannya orang lain.Jika ada persamaan cerita dalam kehidupan anda itu hanyalah kebetulan sahaja.

Semua gambar yang ada watermark MN adalah hasil snap dan edit dari MN sendiri , jika gambar dari sumber lain MN akan bagi credit,termasuklah hasil penulisan atau resepi atau apa sahaja akan di beri credit jika bukan dari MN sendiri.


Segala komen , pendapat , nasihat amat-amat lah di alukan , akan tetapi guna bahasa yang mudah di faham ,tidak terlalu kasar atau kejam sampai menyinggung perasaan orang lain.


MN suka skincare dan juga makeup jadi mana-mana MN buat reviews adalah hasil dari pengalaman MN sendiri.Semua product di beli dari duit MN sendiri tak ada dari sponsor mana-mana atau di bayar.Jika MN tulis product tu bagus bermakna bagus untuk skin MN sendiri , jika kurang bagus bermaksud tidak sesuai dengan MN.Tak ada istilah nak burukkan sesuatu product atau nak menjatuhkan mana-mana pengeluar product.



All picture from google

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

My Instagram