Post Top Ad

justice for kucing dobi

Orang zaman sekarang nie dah tak ada sifat keperikemanusiaan dah..rasanya ramai yang dah tahu pasal viral kucing yang dimasukkan dalam mesin basuh dekat dobi.MN tak tengok pun video tu belum ada keberanian lagi.

MN pun kadang-kadang rasa geli dengan kucing sebab badan kucing jenis lembik kalau di pegang.. kadang-kadang MN rasa geram jugak dengan kucing bila dia membuang merata tapi belum sampai nak pukul atau sebagainya cuma mulut MN jelah bising-bising ini normal lah kan... lagipun animal nie tak ada akal kita marah pun dia pun buat tak tahu je betul tak???

Tapi kita nie sebagai manusia jangan lah bersikap kejam sampai menyakitkan animal,kucing tu pun tak ada buat salah apa-apa..dunia akhir zaman macam nie lah kan..MN harap orang yang buat kucing macam tu dapat balasan yang setimpal biar dia tahu langit tu tinggi ke rendah.

4 comments:

  1. Remuk hati tgk kenapa kucing diperlakukan begitu. Bkn salah apa pun, diorg ni yg mental, kn elok if sdiri msuk dlm dryer tu buang kgilaan.

    ReplyDelete
  2. wpun ejulz x berapa suka sgt kat kucing tp xda la sampai hati buat camni..

    ReplyDelete
  3. Salam kenal MN..
    MELAMPAU! Itu yang LZ boleh katakan sebab manusia yang buat itu bersikap binatang even binatang pun ada perasaan sayang.. Harap si pelaku dapat hukuman yang setimpal..

    *sorry emo sikit

    ReplyDelete
  4. sedih..!! tak sanggop tengok video tu just tertengok gambar je yang kucing tu dalam dryer. mangkokkkkk nyeee orang yang buat tu. jangan risau akan ada balasannya..

    ReplyDelete

Post Top Ad

My Instagram