Post Top Ad

Donut gebu di sekilau bakery & cafe

Cerita semalam..Tiba-tiba je teringin nak makan donut gebu dekat bukit sekilau tu , awal-awal dah whatsapps husband sebelum pergi kenduri khawin MN nak pergi beli donut dulu terus dia kata ok..

Sumber google



MN nie jenis tak makan sangat kuih-kuih kalau rasa nak makan baru MN beli..last MN pergi beli donut kat sekilau nie sebelum bulan puasa dulu kalau tak salah lepas tu tak pergi-pergi dah..hari nie baru terasa nak makan donut yang super gebu tu..


Masa MN masuk memang tak ada sangat customer yang datang..tapi nak beli donut kena pergi kat kaunter dulu..kena buat order and bagi nama..nanti dah siap donut yang kita order tu staff dia akan panggil kita lepas tu bayar.



Selain donut ,roti pun ada jual maaf MN tak dapat ambik gambar roti apa yang di jual dekat situ..selain tu ada kek dan minuman jugak.

Sumber FB sekilau bakery & cafe



 Masuk sini memang MN geram je tengok bantal donut nie..



Kalau rajin ualls zoom jelah yup harga donut kat tu..yang ada topping tak silap dalam RM 2 kalau klasik tu RM 1 je..



MN beli donut klasik atau pun donut biasa yang tabur gula halus dekat atas tu..apa yang MN suka tentang donut bukit sekilau nie sebab donut dia memang lembut sangat-sangat..contoh kalau nak makan pagi esok pun donut tu masih lagi lembut dan tak keras.. donut tu pulak besar padan lah dengan harga RM 1 untuk satu donut.

Sumber Fb sekilau bakery & cafe


Contoh topping yang ada di kedai donut sekilau bakery & cafe tapi yang nie dekat cawangan yang lagi satu ya..dekat cawangan sekilau tak ada letak macam nie korang kena order dulu..

Sumber Fb sekilau bakery & cafe


Setakat nie ada dua cawangan je satu dekat bukit sekilau satu lagi dekat sg karang..gerenti korang akan repeat beli bila dah makan sebiji donut dari sekilau bakery & cafe nie..harga yang berpatutan.

4 comments:

Post Top Ad

My Instagram