Post Top Ad

Yee Mee Kung Fu


Assalamualaikum , yeay dah hari jumaat hari yang di nanti-nantikan mereka yang berkerja di pejabat,tak kira lah kerajaan ke swasta ke semua tak sabar-sabar nak bercuti hujung minggu kan.. Tapi MN esok kerja half day memang company MN hari sabtu kena kerja tapi half day jelah.. Kalau ada cuti umum hari sabtu MN lah paling suka sekali sebab boleh cuti 2 hari.




Hari jumaat jugak hari makan bersama-sama officemate , kenape hari jumaat je ?? sebab hari isnin-jumaat MN tak makan dekat luar MN ada bawak bekal dari rumah , sorang lagi balik rumah makan,sorang lagi keluar makan dengan suami,jadi hari jumaat jelah kita orang makan bersama-sama...Kira seminggu sekali memang kita orang akan makan sekali.

Hari nie MN order yee mee kung fu , dalam tu ada sayur dengan cendawan kuah tu di campur dengan telur , mungkin next time MN tak nak ada telur dalam tu sebab tak kena dengan tekak MN .Dan yee mee tu dia tak celur pun terus masukkan satu yee mee tu lepas tu tuang kuah atas yee mee.Not bad lah rasanya tapi macam MN beritahu tadi lepas nie tak nak ada telur dalam tu.


8 comments:

  1. Wahh nampak sedap.. Lama dah x makan mee kung fu... MN orang kuantan ye.. Salam kenal.. Done follow sini.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti boleh lah pergi makan , haan orang kuantan , selamat berkenalan jugak

      Delete
  2. sedap tu..feveret k.fiezz gak ni..tapi kenapa dia tak celur..keras le yee mee tu..take time nak lembut..tmbh2 kalau kuah tu dah sejuk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yee mee tu rasa rangup bila makan , tapi yee mee tu nanti akan lembut bila kita dah gaul sekali dengan kuah tu ,

      Delete
  3. tak pandai makan mee kung fu nie.. tak kena dengan tekak.. kikiki..

    ReplyDelete
  4. sedap. suka!
    and da lama tak buat mee kungfu kat umah.
    tak pernah guna yee mee plak.
    maybe will try.

    ReplyDelete

Post Top Ad

My Instagram