Post Top Ad

Haul/unboxing #yayllosunshine box (nadre)

Hai semua,ada ke yang masih tak boleh move on dengan 11.11 atau tengah get ready untuk YES pulak..nampak gayanya susut lagi lah duit dalam bank tu.Okey berbalik pada 11.11 tu pasti ramai yang tahu tarikh tu banyak offer di tawarkan..biasanya pembeli tegar secara online nie masa nie lah mereka menunggu kan untuk membeli secara murah,termasuk lah MN sendiri.

This time MN nak share dengan korang apa yang MN beli, kalau skincare MN suka dari korean atau jepun sebab product dia serasi dengan MN malah kulit asia macam kita nie , recently nie MN cuba few product dari Taiwan,dan MN pun pengguna tegar local product,tapi yang berquality lah,walaupun sekarang banyak isu timbang kilo tapi ada je local product yang bagus yang berquality cuma kita kena pandai buat research sebelum beli apa-apa.Eh jom lah tengok apa MN beli dekat Nadre terlebih membebel pulak kannn...



Tadaaa so cantikkan box dia siap ada nama MN lagi patut lah ambik masa lama sikit nak pos dekat MN.Setiap bulan box dia berlainan,kalau siapa-siapa ada beli barang dekat Nadre boleh add RM 7 untuk box,tapi nie box biasa je dengan erti kata lain bila kena air box tu penyek jugak so avoid daripada air.



Dalam box tu ada sticker,ada flyers tentang product Nadre ,ada testimoni yang dah cuba guna product nadre nie dan juga ada Thank you card ..Colour kuning tu so nice je...


Barang yang MN beli 1 set product dari nadre setakat nie nadre mengeluarkan 4 jenis product iaitu super sunscreen,super toner , super tinted sunscreen dan super treatment mask.


Dari kiri super sunscreen ,super tinted sunscreen dan super toner



Okey yang nie super treament mask ada 3 jenis mask Petal, glitz dan fruit,bila bancuh mask tu akan jadi jelly bila peel off tak sakit sakit langsung.

Meh MN citer pasal harga pulak ya..toner rm 60 , sunscreen rm 35 , tinted sunscreen rm 49 , mask (ada 3) rm 158 jadi total semua rm 302 untuk ke 4 barang tu , tapi masa 11.11 hari tu semua barang dalam box tu hanya RM 111 je , korang rasa patut ke tak MN beli hahaha,mestilah beli sebab memang MN guna barang dari nadre rugi lah time sales macam nie MN tak beli kan. Expired date pun lambat lagi.. biasa toner dengan sunscreen tu cepat je habis sebab hari-hari guna.

Ada lagi MN beli masa offer hari tu,ada masa MN buat lagi entry, okey gerak dulu byee..




2 comments:

  1. Kebetulan tgh cari skincare baru, nboleh juga skodeng2 Nadre ni.

    ReplyDelete
  2. Wow.. Bebrlaoi sangat tu.. jimat banyak.. Memang haruslah beli..

    ReplyDelete

Post Top Ad

My Instagram